Perioada în care latura publicitară s-a dezvoltat mult. Aici am înțeles că nu este suficient să vinzi, ci este important cum o faci, cu cine, în ce condiții, cum motivezi oamenii, cum organizezi fluxul de lucru, cum negociezi, cum creezi produse noi și le vinzi cu marjă ridicată de profit.
Portofoliul de clienți și de produse s-a diversificat, viteza a crescut, numarul de proiecte dezvoltate anual a crescut considerabil, ajungând în ultimii ani la aproape 1000 proiecte/an, iar in unele cazuri, doar un proiect publicitar avea 5-10 repere de semnalistica. Astfel, formarea a fost una calitativă, de necesitate, am învățat din greseli, din testări și cel mai important, de la oamenii cu care am lucrat.
Coordonarea proiectelor implica și coordonarea procesului de creație grafică, perioadă în care am lucrat cu un număr mare de designeri, de la care am furat meserie, am învățat tehnici și abordari noi, am văzut diversitate, viteză, precizie, calitate, cantitate și organizare.