Website optimizat exclusiv pentru navigare pe mobil.

Pentru a înțelege mai bine cum am ajuns să am formarea actuală, este important să analizăm etapele definitorii din carieră, cele care m-au format și familiarizat cu acest domeniu.

Ce pot face pentru brandul tău?

De la servicii de design, la producție de materiale publicitare, fotografie corporate sau produs, webdesign, crearea de materiale de prezentare: cataloage, broșuri, etc…

Însă la fel de importante ca cele de sus este serviciul de consultanță, prin care putem realiza o direcție clară de brand și comunicare, astfel încât bugetul alocat să fie cheltuit eficient.

Design de identitate
Design vectorial
Materiale prezentare
Design de fotografie
Corporate branding
Campanii publicitare
Webdesign
Semnalistică
Proiectare 3D
Copywrite
Storyteller
Brand strategy
Content AI

Cum lucrez de obicei?

Procedura de lucru este structurată în 3 etape, indiferent de solicitarea primită. Este o procedură testată și funcțională în cazul meu, în care timpul alocat este împărțit în mod egal fiecărei etape, astfel exemplificată după modelul execuției de design grafic:

Etapa 1 –  constă în culegerea de informații, documentare aprofundată, alegerea de resurse grafice, redactare texte, schițare structură, etc..

Etapa 2 – cea de dezvoltare, în care este executat design-ul grafic sub formă draft final.

Etapa 3 – finisarea, cea în care sunt retușate toate detaliile, se face probă de print, se asigură un design echilibrat, unitar.

Aptitudini

Lucrez design vectorial la nivel expert, am experiență în lucru pe echipamente de producție publicitară și cunoștiințe aprofundate în domeniu, astfel găsesc cu ușurință soluții optime de semnalizare, lucrez design foto, design web și fac proiectare 3D. Realizez fotografii de profil business și fotografii branding pentru content materiale publicitare, editez video, redactez texte de prezentare și tag-line-uri de identitate și pentru campanii publicitare.

Mai mult de atât, sunt un bun vânzător, care înainte de a crea ceva, înțelege care este rolul acelui produs / serviciu și cum trebuie executat conform.

  • 2000 - 2006

    Agent de vânzări

    Încă din primul an de facultate mi-a plăcut să am propriul venit și am început cu primul job la un club de calculatoare, unde m-am familiarizat cu IT-ul.

    Odată ce mi-am luat permisul, am început cariera de agent de vânzări, de la gumă Orbit la produse alimentare, la asigurări, contracte telefonie.

  • 2007

    Pil Design

    Primul contact cu domeniul producție publicitare, cu procesul de vânzare și coordonare a proiectelor, cu bugetarea acestora. O perioadă cu volum mare de lucru, dezvoltare personală rapidă și acumulare de cunoștiințe specifice.

    Am avut noroc, am dat de unul din cei mai buni directori de producție publicitară din Timișoara și am primit suportul și îndrumarea colegului meu de vânzări, care mă trimitea periodic în vizită prin producție, să învăt cum se produce.

    2007

  • 2008 - 2015

    Amulette

    Perioada în care latura publicitară s-a dezvoltat mult. Aici am înțeles că nu este suficient să vinzi, ci este important cum o faci, cu cine, în ce condiții, cum motivezi oamenii, cum organizezi fluxul de lucru, cum negociezi, cum creezi produse noi și le vinzi cu marjă ridicată de profit.

    Portofoliul de clienți și de produse s-a diversificat, viteza a crescut, numarul de proiecte dezvoltate anual a crescut considerabil, ajungând în ultimii ani la aproape 1000 proiecte/an, iar in unele cazuri, doar un proiect publicitar avea 5-10 repere de semnalistica. Astfel, formarea a fost una calitativă, de necesitate, am învățat din greseli, din testări și cel mai important, de la oamenii cu care am lucrat.

    Coordonarea proiectelor implica și coordonarea procesului de creație grafică, perioadă în care am lucrat cu un număr mare de designeri, de la care am furat meserie, am învățat tehnici și abordari noi, am văzut diversitate, viteză, precizie, calitate, cantitate și organizare.

  • 2016

    CoRES

    Colaborarea a început din necesitatea angajatorului de a avea un Project manager dedicat Gazprom, având în lucru 4 stații de carburant. Coordonarea proiectului a presupus  centralizarea  tuturor produselor publicitare, cu toate elementele constitutive, control de calitate, coordonarea furnizorilor externi și comunicarea permanentă cu antreprenorul general.

    În paralel, aici m-am familiarizat cu piața europeană de semnalistică, prin realizarea de export de semnalistică spre clienți din Belgia și Suedia. Astfel am găsit soluții noi de semnalizare și am aflat variante mai bune de execuție.

    2016

  • 2017

    Literedelemn.ro

    Primul business personal, ce a constat în shop online dedicat realizării de litere, decorațiuni și reclame din lemn masiv. O nișă cu cerere mare, neexploatată și cu marjă de profit ridicată.

    Perioada a constat în dezvoltarea în zona de proiectare publicitară, design de reclame, comerț online, campanii de email marketing. A reprezentat și bazele carierei de antreprenor.

  • 2018

    Satimpex

    Primul job dedicat de designer, cu implicare mult mai mare, lucru direct pe echipamente, realizarea de fișiere pentru acestea, tipar DTP, proiectare pentru echipamente de decupare asistată. În zona de marketing am creat oferte standardizate pentru produsele uzuale, am creat baze de date și am făcut campanii de email marketing.

    Am realizat un brand refresh și am implementat tagline-ul Magazinul tău de prelate. Pentru website am furnizat structura, imaginile, formatul și textele aferente, iar în prezent este primul la căutare Google.

    2018

  • 2019

    Euroccoper

    Primul branding 360 cu buget alocat, constând într-o structură arbore complexă, ce cuprinde de la rebrandingul efectuat, la aplicarea acestuia în toate formele fizice și mediile online. De la semnalistica interioară, la cea exterioară, atât a depozitelor, cât și a celor 22 puncte vamale, la branding flotă auto mici, auto mari, auto colaboratori, la materiale SSM, la promoționale și consumabile personalizate, la organizare evenimente și materiale de prezentare, campanii social media, email marketing, dezvoltare website și multe altele.

    Website-ul a fost realizat conform brandiguliu, într-o singură culoare Albastru regal, în limba română și în alte 4 limbi de interes. Ulterior a fost actualizat constant, iar informația a fost îmbogățită cu articole media de intere, în prezent site-ul are peste 1000 accesări lunare organice, fără plată, realizate exclusiv prin SEO organic.

  • 2020

    Signbranding

    Din 2020 m-am dedicat exclusiv carierei de freelancer în publicitate, având o experiență relevantă în domeniu și o rețea de colaboratori bine structurată, colaboratori cu care lucrez și în prezent.

    Solicitările de produse, de grafică, de servicii de branding și feedback-ul primit de la clienți m-au încurajat și o fac în continuare, am început prin construirea de relații de lungă durată cu clienții, relație care de-a lungul timpului a rezistat și a creat o imagine uniformă.

    Am acceptat permanent noi provocări, care m-au ajutat să mă specializez /dezvolt, iar în prezent investesc în cursuri periodice de formare personală, necesare evoluției mele cât și necesare dezvoltării permanente de noi servicii.

    2020

  • 2022

    Curs Foto

    Necesitatea de poze pentru un catalog de prezentare a dus la găsirea și dezvoltarea unei noi pasiuni și a unui nou serviciu. Însă pentru a înțelege mai bine fotografia și echipamentele, am urmat un curs de durată, cu prezență fizică, la finalul căruia am primit diploma de fotograf acreditat.

  • 2023

    Curs Foto Avansat

    Investițiile realizate în echipamente performante de fotografiat și lumini profesionale m-au condus spre al doilea curs, de avansați, unde am învățat sa realizez fotografia în studio, utilizarea luminilor și efectul acestora, tipurile de lumini, accesorii și mai presus de atât, lucrul cu subiectul și construirea scenei.

    2023

  • 2024

    Curs Grafică

    Deși prima oară am deschis Photoshop-ul acum mai bine de 10 ani și am tot lucrat în acest timp în el, am decis că e momentul să fac un curs cu prezență fizică, spre a-i stâpăni mult mai bine funcțiile, pentru a crește viteza de lucru și pentru a afla lucruri noi.

    Fiind din aceeași familie și lucrând cu el de doar un an, deși este mult mai simplu, am optat și pentru curs Lightroom spre a stâpăni design-ul de fotografie la nivel expert, precum lucrez design-ul vectorial.