„Spre a defini cat mai precis un plan, va trebui promovat prin diferite mijloace mesajul campaniei. Va fi doar o chestie de timp, până mesajul se va inrădăcina în mintea consumatorului, iar acesta va reveni și va recomanda mai departe. Atunci cînd consumatorul începe interacțiunea cu brandul, va vedea la fiecare pas mesajul O plăcere sa alimentezi! Fie că vorbim de echipament de lucru, display pompe, afișe geam shop, mesaje pe spatele bonurilor de la casă sau pahare de cafea branduite cu mesaj.” – mesaj preluat din Brief campanie

Tu unde alimentezi de obicei? Merg la Eso, e o plăcere sa alimentezi acolo. Stații curate, personal săritor, zîmbitor, cald și produse premium la prețuri avantajoase! Ca și client te simți respectat!

O astfel de campanie este menită sa facă pe fiecare angajat să ințeleagă rolul lui în procesul de vânzător, cum trebuie să se comporte, să vorbească, ce are și nu are voie să facă. Odată îmbrățișată strategia de brand, toți vor începe să lucreze în echipă mai bine, știind clar care este rolul lor, atît la nivel individual, cît și parte din echipă.– mesaj preluat din Brief campanie

Icon-uri braduite

Semnalizarea produselor carburant comercializate se realizează prin icon-uri mai prietenoase, ușor de înțeles. Zona inferioară este decorată cu autocolant laminat mat, pentru a rezista la intemperii mecanice, UV și la coroziunea provocată de scurgeri de carburant.

Execuția icon-urilor este realizată prin print UV pe material rigid pvc Hips, print executat pe partea mată a materialului, spre a asigura absorția cât mai eficientă a cernelurilor.

Design unitar extrem landscape

Un branding reușit constă în rezolvarea provocărilor, iar în cazul acesta una dintre provocări a fost execuția și design-ul casetelor pelmet, ce înconjoară interiorul magazinului, adaptând grafica asociată cu cea a partenerului strategic Pepsi, Aqua Carpatica.

Design-ul a fost executat având în vedere și zonele de impact (food, coffee, refreshments), iar execuția s-a realizat prin proiectare 3D spre a avea o îmbinare perfectă, având în vedere înclinația casetelor.

„Personificînd brandul, el se împarte în trei categorii:

1. Cum mă imbrac – identitate vizuală

2. Cum vorbesc – comunicare

3. Cum mă vorbeste lumea – experiență de brand

  1. Cum mă îmbrac este important, să fiu întotdeauna curat, să mă asortez, să nu las rugină la vedere, pete de ulei, pompe murdare, să creez un spațiu interior primitor, care să trasmită o stare de bine consumatorului.
  2.  Comunicarea cu consumatorii se face pe mai multe canale, iar fiecare dintre acestea trebuie analizat. În unele cazuri trebuie dezvoltate proceduri de lucru, mai ales în cazul comunicării directe între personal și consumator. (de ex procedură: Cand apare o doamnă cu mașina la alimentat va trebui să facem tot posibilul să nu faca ea alimentarea).
  3. Lumea vorbește, de bine sau de rău, sau nu o face deloc. Rolul nostru este de a asculta nemulțumirea consumatorului, spre a depista metode de îmbunătațire a relației cu acesta, iar pentru aceasta vor trebui dezvoltate metode de măsurare a gradului de satisfacție.” – Text preluat din Brief O plăcere să alimentezi!